Tuesday, August 19, 2014

GET TO KNOW ME TAG!100 FLIPPIN QUESTIONS! :O

Assalam Aleykum guys!
Peace!!!

AAAAAAAAAHHHHH! That's me squealing in excitement  because exams are over and the holidays are finally here!Alhamdulillah. You guys have no idea how happy that makes me.Like i'm literally tearing up.It's that serious!Although with all the excitement and energy i'm projecting you'd think i'm never coming back to Uni.Its happening in three weeks just so you know -_-.
Anyways,this is what people like me like to call 'living in the present'.

So,i decided to do the get to know me tag!Yaay right?I just thought it would be really cool to share a little bit of myself with you guys so here we go!



1: Do you sleep with your closet doors open or closed?
If i'm not able to see the inside of the closet from my bed then i don't really care.Open or closed is fine by me.If i can see the inside of the closet then it has to be closed.HAS TO BE CLOSED.Because that's when my mind is like 'oh you remember that horror movie we watched when you were 12?Wasn't the killer hiding in the closet?' NO.-_-

2:Do you take the shampoos and conditioner bottles from hotel?
Sometimes...

3:Do you sleep with your sheets tucked in or out?
In.Like i said,my mind likes to play tricks on me.

4:Have you ever stolen a street sign before?
Nope!

5:Do you like to use post-it notes?
ALL.DA.TIME.

6:Do you cut out coupons but then never use them?
Nope.

7:Would you rather be attacked by a big bear or a swarm of a bees?
I've ever been stung by a wasp,and it.was.horrendous!So i'd probably go with the big bear but only because i think teddy bears are cute.

8:Do you have freckles?
Yes.On my cheeks and highly concentrated on my nose.Don't judge me i'm pro-freckles.

9:Do you always smile for pictures?
Yes.Or ducklips teehee!!

10:What is your biggest pet peeve?
OH EM GEE!People who just want to touch you like they know you,WOT?!LIKE WE DON'T KNOW EACH OTHER DON'T FLIPPIN TOUCH ME!This actually happens a lot in university, college students know what i'm talking about.Also, people who always ask questions when a movie is going on,WHY?If you were quiet and listening to what was happening you wouldn't need to ask all those questions.Just saying.

11:Do you ever count your steps when you walk?
Yes,quite a lot actually.

12:Have you ever peed in the woods?
Ahuh.Last semester when i went for camp.

13:What about pooped in the woods?
No way.No how.God forbid.


14:Do you ever dance even if there’s no music playing?
Yeah!I actually do this a lot, the goofy in me.

15:Do you chew your pens and pencils?
 Nope, used to but not anymore.

17:What size is your bed?
6 by 6 at home.In my dorm,i just have the small regular bed.Not sure the exact size maybe 5 by 5.I think.

18:What was your favourite subject in school?
English!!!!!Although it used to be art and music before they did away with it.

19:Is it okay for guys to wear pink?
If they can pull it off sure.

20:Do you still watch cartoons?
Cartoons are my life.

21:Whats your least favorite movie?
Black Swan.I found it quite intriguing.But honestly i just love happy endings and this one was extremely far from that line.

22:Where would you bury hidden treasure if you had some?
I honestly have no idea.

23:What do you drink with dinner?
Fresh passion and carrot juice.Yumm!

24:What do you dip a chicken nugget in?
Ketchup or like the special sauce and salad it comes with.Don't know the name.

25:What is your favorite food?
WHITE RICE AND CHICKEN!WOOOP!foodie in the building.

26:What movies could you watch over and over and still love?
I honestly can't decide on this but basically anything with a happy ending.

27:Last person you kissed/kissed you?
hahaha!I don't kiss and tell...

28:Were you ever a boy/girl scout?
Nope.

29:Would you ever strip or pose nude in a magazine?
EWW.GROSS.NO.

30:When was the last time you wrote a letter to someone on paper?
I think probably in high school.

31:Can you change the oil on a car?
No.Have no clue.

32:Ever gotten a speeding ticket?
I don't own a car so nope.

33:Ever ran out of gas?
Like i said,no car,no driving = no gas to run out of.

34:Favorite kind of sandwich?
meh.Maybe eggs n veggie?

35:Best thing to eat for breakfast?
Whatever it is,eggs have to be included.Sunny side up.Thank you.

36:What is your usual bedtime?
Does non existent count as a bedtime?

37:Are you lazy?
I don't like the word lazy,i prefer the term selectively active.

38:When you were a kid, what did you dress up as for Halloween?
I live in Kenya,so halloween isn't really a thing here.

39:What is your Chinese astrological sign?
Huh?

40:How many languages can you speak?
Fluent in Kiswahili and English.A little bit of my native language, i'm nubian btw and i'm learning arabic.So... 2 and a half?

41:Do you have any magazine subscription?
Nope.

42:What's your favourite drink?
Vanilla Shake!!!!!Wait is that even a drink?

43:Are you stubborn? 
Super.

44:Who is better…Leno or Letterman?
That's a good question.Neither.


45:Ever watch soap operas?
You guys may not know this but Telemundo is a huge hit in Kenya.Girls be dreaming about Alejandro and errythayng.

46:Are you afraid of heights?
Yes,but not the paralysis kind of fear, like i got my nerves under control.

47:Do you sing in the car?
Its madness.

48:Do you sing in the shower? 
Meh.Not really.

49:Do you dance in the car?
Heck yeah it's the African in me.

50:Ever used a gun?
Water gun?

51:Last time you got a portrait taken by a photographer?
A few years ago.I think.

52:Do you think musicals are cheesy?
No way!

53:Is Eid stressful?
Yes it can be, but its also the most awesome holiday ever because it brings the whole family together which rarely happens!

54:Do you have a middle name?
Yes,the K in my name stands for Kadzo, which is a tribal name meaning beautiful. #HumbleBrag lol its my great grandma's name.

55:Favorite type of fruit pie?
I don't really know. :-/ Apple pie maybe?

56:Occupations you wanted to be when you were a kid?
Journalist,poet,writer,musician,a boss,baker,peter pan's wife the list is endless really.

57:Do you believe in ghosts?
You call them ghosts i call them jinns.

58:Ever have a Deja-vu feeling?
All the time.

59:How tall are you?
5'5 i believe or 5'6.

60:Wear slippers?
Yes can't stand being barefoot.

61:Do you take part in any sport?
Yeap.Tae kwo ndo.

62:What's your favourite book?
Currently i'm loving 'Whisper' by Phoebe Kitanidis.I LOVEEEEE IT!Too bad its not a sequel.I also LOVE 'You can be the happiest woman' by Dr.Aidh Al-Qarni.This book is just a gem mashaallah!

63:Whats your favourite animal?
I've never thought about this question before.

64:Nakumatt,Tuskys or Naivas? 
I'd probably go with Tuskys.

65:Nike or Adidas?
Nike all the way.

66:Heels or flats?
Flats. Flats. Flats.

67:Peanuts or Sunflower seeds?
Peanuts!Can't stand sunflower seeds.

68:Ever been out of the country?
Nope but hoping to change that in December in shaa allah.

69:Ever take dance lessons?
Nope.

70:Is there a profession you picture your future spouse doing?
Nope.

71:Can you curl your tongue?
Yap.

72:Ever won a spelling bee?
Yes!In primary school and it was my answer that broke the tie.^-^

73:Have you ever cried because you were so happy?
Yes, when I got my primary school results,when watching awesome movies,when getting good news,during prayers...i cry a lot basically.

74:Own any record albums?
Nope!

75:Own a record player?
Nope!

76:Regularly burn incense?
Yesss!I love incense.

77:Ever been in love?
Yikes!

78:Have you graduated from highschool?
Yeap!In 2011.

79:Do you have any siblings?
Yes,an elder brother.

80:Hot tea or cold tea?
Hot tea!

81:Tea or coffee?
Tea.

82:What are some of your favourite shows?
Lately i've been really into The Lying game and New Girl.

83:Can you swim well?
Well I don’t drown so that’s good enough.

84:Can you hold your breath without holding your nose?
Ahuh.

85:Are you patient?
Somewhat.

86:Any pets?
No but i want a kitty cat in shaa allah!

87:Ever won a contest?
Yes.Inter school debate.

88:Ever have plastic surgery?
Really?No.

89:Do you love school?
Love school.HATE EXAMS.PERIOD.

90:Can you knit or crochet?
I like to think i can knit.

91:Best room for a fireplace?
Sitting room or bedroom.

92:Do you want to get married?
YES IN SHAA ALLAH!LIKE NOW PLEASE!seriously though.

93:If married, how long have you been married?
I am not married yet.

94:Who was your HS crush?
Errmm,i went to a girl's boarding school so...yeah.

95:Do you cry and throw a fit until you get your own way?
No way.Those days are gone.

96:Do you have kids?
Nope.

97:Do you want kids?
In shaa allah yes.

98:Whats your favorite color?
White!Though i don't really think that counts as a color.

99:Do you miss anyone right now?
Yes,my family.Especially my mum.They live in Mombasa coast of Kenya but i'm going home soon in shaa allah so woop!woop!

100:PC or Mac?
I don't know i'm really torn i mean i use a PC and i love it but i would love a Mac too.Wouldn't you?Ok so i go with both.

Hope you enjoyed learning about me as much as i enjoyed answering these questions!If you like this and want me to do more tags comment below i love hearing from you guys!Also if there's anything else you want to know about me comment that too!Don't be weird though.

Peace!!!!

5 comments:

  1. Assalmu 3alaykum! Love your blog sister! I did the same 99 question tag on my blog, I would love if you checked it out and followed back!
    http://lavieenmauve-jj.blogspot.ca/

    Jenan

    ReplyDelete
    Replies
    1. Waaleykum Salaam Warahmatullahy Jenan!Thank you so much that means so much to me!Following back ASAP in shaa allah!And i'm so excited to check out your tag! <3

      Delete
  2. I hope you dont mind answering more questions! I have nominated you for the Liebster award and I would love it if you answered my questions!! :) Check it out on my blog!

    ReplyDelete
    Replies
    1. OH NO YOU DIDN'T LENA! :D Thank you so much for the nomination!Are you kidding me!I'm so loving you for giving me more questions to answer this tag is so much fun to do! :D <3

      Delete
  3. Hey salam :) I know you posted this a long time ago now, but I just wanted to read some of your posts and this one made me laugh lol. You're so cute :) Funny how I would have answered the same for most of the questions lol

    ReplyDelete